söndag 21 augusti 2011

chock!

Jaa, ni läste rätt, jag är i chock! Lillan sov till 8.30 imorse, var tvungen och smita in och kolla så hon levde!! Nu på senare tid ska jag ju i och för sig inte klaga, för båda barnen sover oftast till 6.30-07.00 och lägger sig i bra tid på kvällen, så man får sin "egentid", den uppskattar man verkligen sen man fick barn! Nu säger jag inte att jag inte älskar mina barn, för det gör jag verkligen, högst av allt!!

Idag är det lugna gatan i Hanka huset, bara tvättat och donat, lagat mat, och den uppskattades mkt!! Jättekul tycker jag, för det händer ju inte varje dag direkt!! När barnen äter utan att man måste tjata :). Idag bjöds det på kokt potatis, kassler i vitlöksås med smördegstäcke! Mums! 

En dag i juni..



Ha en skön söndag!

1 kommentar:

  1. Härligt att du med kunde få lite sovmorgon! :) Det är du värd! Kram

    SvaraRadera