fredag 19 augusti 2011

Vinterkläder?!


Finns så mycket att välja påå.. snurr snurr snurr i mitt lilla huvud... Jag frågar er andra, vad ska ni köpa till era små och stora?? :)

Jag gillar ju Didriksons ytterkläder skarpt, men även Molos o Pops.. Samt Stadiums Everest.. Finns säkert fler, många fler.. För att inte tala om Nanooks ytterkläder, men en overall för 2500kr nä jag tror inte det!

Jag får helt enkelt fortsätta spana runt på nätets alla sidor...

Sååå underbart fin... Gillar även den lila från förra året.. :)


Och den här är ju inte helt fel heller.. Älskar ju grönt!!


Den här gillar jag också...

Nu kunde jag inte hitta bild på den nya didrikson overallen som jag ville ha till Tilda, men den är rosa i alla fall :) Och den finns på Intersport nu!





1 kommentar:

  1. Finns många många många fina! Men jag är alldeles för snål för att köpa en molo iår. Annars hade det nog blivit det. Kanske nästa år när man har sparat ihop lite cash. haha. ;) Jag bröt mitt rosa/lila mönster faktiskt å köpte en röd didrikson till Wilda! Dessutom ska Lowa ha den rosa så det kan ju va kul med olika färger. :) Hoppas hoppas hoppas bara att det är en fin röd färg annars åker den tillbaka.......... Kram

    SvaraRadera