söndag 14 augusti 2011

Regn och rusk

05.30 och vakna upp i regn och rusk (höst var det nu ja )... Nej det var inte skönt att stiga upp så tidigt idag! Lillan bestämde sig för att inte somna om idag, när mamma var såå trött!! Min lilla trollunge.. Men sova får jag göra en annan dag.. Grabbarna får sova vidare!


Helgen har gått fort, gubben har börjat jobba igen efter semestern, dock var han ju inne redan förra helgen och gjorde ett gästspel.. Så man kan väl säga att han börja redan då.. Jag och barnen har mest varit här hemma och städat, tvättat och annat kul elr inte :).


Lördagen spendera vi ialf med att åka in till stan och köpa höstskor till Tilda, då hon växt ur alla utom ett par under sommaren. Hälsa på brorsan med familj en snabbis och tog donken på hemvägen. Samt Markebäck, Filip var ju tvungen att hjälpa farfar och jobba.


Jobba ja, där sa ni något, det ska man ju göra med ja, nästan glömt bort elr snarare förträngt.. Jag vill inte, efter snart 2 år hemma, så blir man bekväm och jag ska inte säga annat än jag trivs att gå hemma.. Inga problem! Men den 7:e september börjar allvaret igen. Visst man kommer säkert in i det efter några timmar, men ångesten är STOR!


Helgen avslutades i gott sällskap med filmmys, prat, fruktsallad och andra onyttigheter.. Helt klart ett bra avslut! tackar jag för :) Och om några timmar åker jag neråt Jill och Théo för lite lek och prat! Och till kvällen får vi finbesök utav familjen Westlund/Bergström! Ser vi framemot mkt! 


Välkommen du nya vecka!

Bjur på en bild på mina små!





1 kommentar:

  1. Sötnosar! Tack igen för i måndags! Hoppas du shoppar ordentligt idag! Kram

    SvaraRadera