onsdag 13 april 2011

Fullt på schemat idag!



Gårdagen spenderades med centrum tösera Alexandra och Wilda, lika mysigt och kul som alltid. Tjejerna börjar se och leka lite mer med varandra nu, kul att se :) Har väl lite med åldern att göra med, men jag hoppas att dom blir lika goa vänner som mammorna är, vore väldigt passande och kul framförallt :)


Våra fina tjejer!


Och nu till idag.. Först ska här göras alla morgonbestyr, frulle till alla i huset, innan lämning av Filip på förskolan, sen ska jag neråt Salong Ego för make over av håret, kan behövas, svar JA! 
Ska nog ta steget och raka av alltihopa, haha nej jag skoja bara, men ena sidan blir nog bortsnaggad! :) Spännande!

Efter det styr kosan mot Hjo, Hem och Hobby, jag och mina två bästa töser ska med (Tilda o mamma). Måste inhandlas en "grej" till dopet vi är bjudna på i April. 

Och till kvällen blir det middag för 4 som jag prata om tidigare i veckan, på Mamma mia närmare bestämt, så bilen tar oss till Skövde i kvällningen..

Nu får alla ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Sötnosar! Dom kommer nog få roligt ihop, tvivlar jag inte på. :) Ha en toppen dag å njut av middagen åt mig med! Kramar

    SvaraRadera