fredag 15 april 2011

Helg = gräsänka!

Så, då var helgen här igen, veckorna bara springer iväg, det är bara fredag och måndag tycker jag. Helt sjukt! Ibland (typ jämt) vill jag bara stanna tiden och vara här och nu. Allt är och känns så himla bra just nu, jag vill inte bli äldre och inte yngre, utan jag känner mig lagom gammal nu. :)


Barnen är i en härlig ålder och det händer alltid något, både på gott och ont. Hyss och bus, men även mys och glädje!! För vad vore livet utan barn?? Helt ärligt, ingenting. Det finns inget som kan göra mig såå arg och testa mitt tålamod till den yttersta gränsen men heller inget som kan göra mig så lycklig på samma gång!! 




Vad vore livet utan er?!!


Helgen bjuder på lite allt möjligt, ikväll blir det film för mig, medan mannen i huset knegar natten lång. Det blir en komedi "Du kommer att möta en lång mörk främling". Hoppas på att den ska vara bra!


Imorgon blir det schlagerfest i här i Hanka, Jenny som ska firas! Kan bli en helt gungande bra kväll :). Så det ser vi fram emot!




Helgen avslutas med Blingoparty och kryddparty för min och lillans del och killarna i huset åker med morfar och kusinerna till Stellas lekland. 

Ha en fortsatt trevlig helg!!!





2 kommentarer:

  1. Kul att du kommer på söndag!

    Jättefin bild på sötisarna =)

    SvaraRadera
  2. Va fina dom är!! Sötnosar, men di har ju att brås på om man säger så! :) Kram ses sen!

    SvaraRadera