torsdag 7 april 2011

Paket på posten!

Dagen börja med regn och blåst, men övergick snart till sol och blåst, härligt!! Nu kan man känna att våren är på gång på riktigt.. För ett par veckor sen när snön kom var man inte lika övertygad dock.. Men nu så äntligen..


Så i förmiddags fick jag postavi på mobilen, alltid lika kul :) Idag anlände lite smått och gott från kullerbyttanbarnkläder.se, riktigt bra sida om ni frågar mig! :)  Kom bl.a den här ursöta klänningen från name it. 
Är den inte hur söt som helst? För endast 79 riksdaler var den min.. (Tildas)

Och nu väntar jag bara på att grabbarna ska komma hem för då blir det mellanmål på altanen.. Såå skönt där ute nu, legat och vilat middag där precis.. Gammal elr vad? 

Ha en skön dag!! 


2 kommentarer:

  1. Jättefin!

    Kul med paket.. jag hoppas me&i kommer snabbt.
    Dock skulle väl mina älskade Knickers dröja ;)

    SvaraRadera
  2. kul med en till en blogg att följa=)

    SvaraRadera