fredag 8 april 2011

Kyrkis - Teater

Idag tog jag och Filip cykeln ner till kyrkis, där skulle det bjudas på teater. Filip satt som ett ljus och titta, kul att det gick hem.


Sen var det bara att trampa hem igen för att förbereda maten, det blev grillat! En rätt som uppskattas av alla här hemma.. Finns det något godare?? Tror inte det ja. =)


                                                              Obs! Bilderna är lånade!





Hit drar jag och några härliga töser i Juli på shoppingtripp, med övernattning, god mat och vin. Kan bli hur bra som helst!!


Nu får alla ha en härlig helg och ta hand om er!

2 kommentarer:

  1. Tyra tyckte teatern oxå var bra och mormor med. Kul med en shoppingweekend med härligt sällskap!
    Men du gjorde mig extremt hungrig av den där bilden...grillspett mums

    SvaraRadera
  2. Jag undra just vem Tyra var där med? :) Nu vet jag :) haha! Inget slår grillat.. :)

    SvaraRadera